2012. december 3.

Petrezselymes krémsó

Ma reggel komoly hideg fogadott. Nincs mese, bizony a tél már az ajtóban topog. Kimentem a konyhakertbe, megnéztem mi menthető még a fagyok elől?
A fodros metélő petrezselyem még tavaszi üde zöldjével fogadott. Letépkedtem mind, majd felszedtem a maradék zellergumókat és a futóspenót leveleit is lecsipkedtem.

A petrezselyem- és zellerlevél tartósítására egy nagyon egyszerű régi módszert alkalmaztam. Himalája sóval egyszerűen összeturmixoltam a leveleket, üvegekbe raktam őket.


Hűtőben tárolva a tél folyamán bármikor friss ízeket varázsolhatunk velük ételeinknek... csak a sózásra kell odafigyelni. Ha a fűszeres krémsóval ízesítünk, akkor további sózásra nemigen van szükség! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!