2016. március 12.

Sertésvelő újragondolva

Ma reggel korán keltem és elmentem bevásárolni nem csak a hosszú hétvége miatt, de úgy általában a hónapra. Sokféle húst és belsőséget vettem többek között sertésvelőt. Régen ettem már, a családom tagjai nem igazán esznek "ilyeneket".
Ebédre húsleves készült, amit mindenki szeret, másodiknak viszont többfajta étel készült, paleo-s és nem paleo-s :-)
Az én ételem volt a legegyszerűbb.

Hozzávalók:

  • 1 kanál zsiradék
  • 1 bögrényi vékony csíkokra vágott sertéscomb 
  • 1 bögrényi karikára szelt répa
  • 1 bögrényi darabokra vágott gomba
  • 1/2 bögrényi karikázott újhagyma
  • 1 bögrényi hártyázott sertésvelő
  • 1 db szívsaláta hosszában negyedelve
A zsiradékot felforrósíto, a csíkokra vágott húst hirtelen megpirítom, sót, borsot, zúzott fokhagymát dobok rá és hozzáadom a sárgarépát is. Kevés vízzel felengedem majd elfőzöm a levét. Rádobom a gombát és a velőt, folytonos keverés mellett 8-10 percet pirítom, majd megszórom az újhagymával, összeforgatom és salátával tálalom.

(Nekem ízlik még hozzá a cukormentes barack befőtt is, de családom szerint rémes, hogy miket össze tudok enni, úgyhogy csak óvatosan! ) :-D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!