2016. szeptember 29.

Pulykafalatok

Az édesburgonyát meghámoztam, nagyobb darabokra vágtam. Egy tűzálló tálba tettem, megfűszereztem csilivel, sóval, római köménnyel, kurkumával. Meglocsoltam egy kevés olíva olajjal, átforgattam és forró sütőbe tettem. Míg a burgonya sült, a karfiolt rózsáira szedtem. Egy serpenyőbe kevés kókuszzsírt raktam, melyen megpirítottam az alábbi fűszereket:

  • lepkeszegmag
  • mustármag
  • őrölt római kömény
  • őrölt csilipaprika
  • kurkuma
  • hing

Ekkor a rózsákra szedett karfiolt rádobtam és picit megpirítottam, majd kevés vizet hozzá adva, fedő alatt roppanósra pároltam. Hozzáöntöttem a kókusztejet és sűrűre főztem, a végén sóztam.
 Az előre bepácolt, apróra vágott húst manióka lisztbe forgattam és forró olajban kisütöttem. 
Ekkorra a burgonya is megsült, tálaltam. :-)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!