2018. február 24.

Sült tarja kókusztejszínes lilakáposztával

Ízletes, szaftos, laktató étel. Nagyon hamar elkészül. 

Hozzávalók:

  • kis fej lila káposzta,
  • pár szelet sertés tarja,
  • kókusztejszín
  • sertészsír (vagy kókuszzsír)
Elkészítés:

A lila káposztát felszeleteltem és enyhén besóztam. (Csak annyira, hogy ne legyen nagyon sós és ne eresszen rengeteg levet, mert nem préseltem ki utána)
A felszeletelt húst szintén enyhén sóztam és zsiradékra téve mindkét oldalát enyhén megpirítottam. Kevés vizet töltöttem rá, lefedtem fedővel és puhára pároltam, majd a végén zsírjára sütöttem.
Ezután a káposztát is forró zsiradékra tettem serpenyőben, forgatva, keverve pirítottam, néha kevés vizet töltöttem alá. Mikor majdnem puha volt már, a kókusztejszínt ráöntöttem, kicsit még forraltam, majd a tűzről levéve a hússal szervíroztam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!