2018. március 18.

Erőleves füstölt pulykacombbal

Régen ettem már füstölt pulykacombot és most két alsó comb is rám kacsintott a hűtőpultból. Gondoltam nosza, valami majd csak lesz belőlük, kosárba kerültek.
Az egyik sorsa ez az erőleves lett. :-)

Hozzávalók:

  • 1 db füstölt pulyka alsó comb
  • 1 csomag húsleves zöldség
  • 4-5 db szárított fafülgomba
  • 1 liter alaplé (korábban kacsaaprólékból készítettem és literes adagokban lefagyasztottam)
  • fekete bors
  • rózsabors
Az alaplében a combot elkezdtem főzni, közben megpucoltam  a zöldségeket, melyeket meghagytam egyben, nem szeleteltem őket fel.
Amikor a hús félig már megpuhult, hozzáadtam a húsleves zöldségeket (vöröshagyma, petrezselyemgyökér, sárgarépa, zeller, karalábé) a fűszereket és a szárított gombát. Felöntöttem még vízzel és készre főztem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!