2018. március 29.

Rázva pirított édes káposzta sült oldalassal



Hozzávalók:

  • kókuszzsír
  • 1 nagy sárgarépa
  • 1/2 fej édes káposzta
  • 1 alma
  • 1 narancs


Ez az étel is hirtelen felindulásból jött létre. Olyan snassz lett volna magyarosan készíteni a párolt káposztát, ráadásul fehér káposztából.
Gondoltam egyet, spirálvágón letekertem a répát, a káposztát felszeleteltem, az almát és a narancsot feldaraboltam.

Kókuszzsírt forrósítottam, előbb a káposztát kezdtem el rázva pirítva sütni, majd a répát is hozzáadtam. Kis idő elteltével sóztam, majd amikor roppanósra sültek, az alma és narancs darabokat is hozzá adtam. 
Éppen csak addig sütöttem tovább, hogy az alma egy kissé megpuhult. Sült oldalassal tálaltam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!