2018. március 30.

Spárgaleves

Annyira megörültem mikor megláttam a közérben a spárgát. Igazi, tavaszi napokra való zöldség. Mind a fehér, mind a zöld változatát nagyon szeretem. A tapasztalatom az, hogy a fehér jobban fásodik, de most sikerült olyat vásárolnom, ami teljes hosszában felhasználható.

A leveshez:
  • 2 szál sárgarépa
  • 5 szál spárga
  • 2 közepes pak-choi
  • húsleves alaplé
  • só, bors
  • kacsazsír
Elkészítés:

A zsiradékon együtt megpároltam a hámozott, feldarabolt sárgarépát és spárgát. Sóztam, borsoztam, rádobtam a pak-choi feldarabolt levélnyelét.
Kicsit még pároltam, majd felöntöttem az alaplével. Mikor felforrt, beledobtam a pak-choi csíkokra vágott levélzöldjét is, majd lehúztam a tűzről. Ha szükséges, sózzuk és borsozzuk még.

Gazdagíthatjuk mandulatejszínnel, savanyíthatjuk pár csepp citromlével.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!