2016. január 22.

Salátacsónak

Nemrégen a kolléganőméknél disznóvágás volt (mangalica). Kaptam az alkalmon és kértem tőle a jó kis finom, illatos, házi füstölésű friss szalonnából... ez lett az alapja a csónaktölteléknek.

Hozzávalók 1 főre :
  • 1 ujjnyi füstölt szalonna
  • 3 nyers tojás
  • friss szívsaláta

A szalonnából nagyon vékony szeleteket vágtam, majd apróra daraboltam és serpenyőben zsírjára sütöttem, finom ropogósra.
A tojásokat közben felütöttem és villával elkevertem, hogy a sárgája szétfolyjon, de nem vertem fel teljesen. A pirított szalonnára öntöttem és átsütöttem vigyázva, hogy puha, omlós legyen (nem szeretem, ha rágós, száraz).
A szalonna miatt külön sózni nem szükséges.
Megvártam, hogy az omlett langyosra hűljön. Feldaraboltam és a salátalevelekbe fektettem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!