2018. március 30.

Káposztás palacsinta

Ma hajnalban valahogy félálomban az jutott eszembe, hogy mennyire régen ettem káposztás tésztát és hogy azt mennyire imádtam.
Sajnos se a férjem, se a gyermekeim nem rajonganak érte, magamnak pedig külön nem csináltam. Évek teltek el...
Továbbfűztem az álmos gondolatot: Van itthon káposzta, lereszelhetném, lepiríthatnám sóval, borssal egy kis kacsazsíron... ha esetleg paleolit palacsintába tölteném.... 
Kipattantak a szemeim. Óriási! Micsoda ötlet!
Nagyon vártam, hogy beszabadulhassak a konyhába :-) , hogy  érezzem a piruló káposzta illatát, fordítsam a sülő palacsintát, majd az elkészültre rákenjem az első adag káposztát. Délre elkészült minden. Feltekertem, beleharaptam.... mmmm mennyei. Mintha csak igazi káposztás cvekedlit ettem volna.
A palacsintát Szafi palacsintatészta lisztből készítettem, a leírása szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm hozzászólásodat!